Betingelser og vilkår for brug af Smartplan

Generelt

Når der oprettes en konto på smartplan.dk accepteres nedenstående vilkår og betingelser i mellem leverandøren (Smartplan) og kontoejeren (Kunden). Smartplan leveres og ejes af:

  • Smartplan ApS
  • kontakt@smartplan.dk
  • Mejlgade 48C, 1.tv
  • 8000 Aarhus C

Smartplan forbeholder sig retten til at ændre og opdatere nedenstående betingelser uden varsel. Det betyder også at ovenstående ejerskab til enhver tid kan ændres uden samtykke med kunden. Du kan altid tilgå den nyeste version af disse vilkår og betingelser på http://www.smartplan.dk/terms.html.

Overtrædes nedenstånde vilkår og betingelser, forbeholder Smartplan sig retten til at slette kundens konto og alle oplysninger der måtte tilhører den.

Generelle betingelser

  1. Kunden skal angive en valid emailadresse samt sit fulde navn ved oprettelse.
  2. Kunden er selv ansvarlig for sikkerheden for sin konto. Det er kundens ansvar at beskytte og vedligeholde sin adgangskode og invitationskode. Smartplan kan ikke drages til ansvar for hvad der sker med kundens konto og oplysninger. Kunden er ansvarlig for alt indhold der lægges på sin Smartplan konto. Indholdet må ikke være af ulovlig karakter.
  3. Smartplan kan ikke drages til ansvar for hverken direkte eller indirekte fejl hos kunden. Herunder fejl som er opstået pga. brugen af Smartplan. Det betyder at det er kundens eget ansvar at sikre korrekte informationer i vagtplanerne i Smartplan. Smartplan kan ikke drages til ansvar for fejl i vagtplaner eller andet indhold på Smartplan.
  4. Smartplan kan til enhver tid opdatere og ændre i Smartplan applikationen. Smartplan kan være utilgængelig i forbindelse med opdateringer, men Smartplan bestræber sig på at minimere utilgængeligheden i forbindelse med opdateringer af Smartplan.
  5. Smartplan er designet til at lave vagtplaner og håndtere vagtplaner. Bruges Smartplan ikke hensigtsmæssigt og har vi mistanke om misbrug, forbeholder Smartplan sig retten til at slette og blokere kunden.

Betingelser for betaling og abonnement

  1. Alle priser er opgivet i danske kroner eksklusiv moms. Smartplan kan justere priser i forhold til valutakurser, nettoprisindeks, afgifter og lignende således at Smartplan stilles uændret.
  2. Et gyldigt og understøttet betalingskort er krævet for at bruge Smartplan udover den gratis prøveperiode.
  3. Smartplan kan benyttes gratis i op til 30 dage. Ved udløbet af prøveperioden beder Smartplan kunden vælge en abonnements plan samt at udfylde kortoplysninger. Herefter påbegyndes abonnementet.
  4. Abonnementet løber for 30 dage ad gangen og forlænges automatisk med forudbetaling af den kommende periode.
  5. Ved påbegyndelsen af abonnementet giver kunden automatisk Smartplan ret til at trække det pågældende abonnements beløb.
  6. Hvis Smartplan kontoen ikke opsiges inden den gratis prøveperiode udløber, trækkes beløbet for den kommende måneds abonnement.
  7. Der sendes automatisk faktura på betalingen pr. email.
  8. Ved opgradering eller nedgradering af abonnement hæves det nye beløb automatisk ved næstkommende hævning.
  9. Fattes der mistanke om at der oprettes flere nye konti af samme kunde eller under nyt navn, med henblik på at undgå at betale abonnement, forbeholder Smartplan sig retten til at blokere en konto.

Opsigelse og refundering

  1. Kunden kan bruge Smartplan i 30 dage uden beregning.
  2. Opsiges Smartplan inden 30 dage betaler Kunden ingenting.
  3. Sletter kunden sin Smartplan konto stoppes opkrævningen således at der ikke opkræves for den efterfølgende måned.
  4. Det er kundens egen opgave at opsige og lukke sin konto hos Smartplan. Smartplan betragter det ikke som en opsigelse at modtage en email eller brev. Kunden skal selv via Smartplan, slette sin konto hvorved abonnementet opsiges.
  5. Har kunden forudbetalt for en længere periode, refunderes der ikke et eventuelt restbeløb.
  6. Har kunden ubrugte SMS beskeder, refunderes beløbet ikke.
  7. Da leveringen sker digitalt er der ingen returret ej heller 14 dages fortrydelsesret. Ydelsen leveres på tidspunktet for betalingen.

Privatliv

  1. Når Kunden opretter sig i Smartplan udfyldes navn, firmanavn, email og eventuelt telefonnummer. Dette gøres af hensyn til funktionaliteten i Smartplan. Således at medarbejderne kan kontakte hinanden. Smartplan benytter også emailen til at sende systembeskeder samt vigtige informationer om systemet.
  2. Når kunden betaler, udfyldes informationer såsom kreditkort oplysninger og virksomhedsnavn. Disse benyttes til at opkræve betaling for brugen af Smartplan.
  3. Smartplan benytter Cookies. Disse bruges således at vi kan se hvordan Smartplan benyttes og så vi kan forbedre det. Det betyder at vi gemmer et lille stykke data på din computer, som vi kan bruge til at genkende dig når du kommer tilbage til Smartplan. Cookies er en nødvendighed for at Smartplan kan fungere og er derfor påkrævet.
  4. Smartplan forbeholder sig retten til at opsamle oplysninger om Kundens brug af Smartplan med henblik på at forbedre Smartplan.
  5. Smartplan benytter tredjeparts leverandører til at hjælpe os med servere og infrastruktur. Det er nødvendigt for at vi kan drive Smartplan.
  6. Disse leverandører kan være placeret udenfor Danmark.
  7. Kundens data behandles fortroligt og sælges eller udleveres ikke til tredje part medmindre det skyldes at Smartplan skiftere ejere eller får flere ejere.

Kundeservice

  • Hvis der er brug for hjælp til Smartplan, kan Smartplan kontaktes på support@smartplan.dk.

Læs mere om hvorfor Smartplan er noget for dig:

Fordelene ved en online vagtplan er mange

Excel holder din vagtplan fanget. Læs hvad du får ud af at sætte den fri og slip for Excel.

Fordi software bare skal virke

Du vil gerne have en online vagtplan der bare virker.

Prisen på Smartplan starter ved kun 199,- pr. måned

En lav pris og ingen binding betyder noget for dig og du har ikke brug for en masse ekstra unødvendige funktioner