Vi har nu fornøjelsen af at byde to nye studentermedhjælpere velkommen hos Smartplan.
I sidste uge startede Camilla og Rosa hos os som en del af vores kundeserviceteam, og det betyder, at I fremover vil kunne møde dem begge, når I skriver til vores support.
Fremadrettet består vores kundeserviceteam nu primært af Hannah og Janina, som tager sig af vores tyske support samt Camilla og Rosa, som tager sig af supporten fra de resterende lande, Smartplan befinder sig i – Danmark, Sverige, Norge m.fl.
Ud over kundeservice vil både Camilla og Rosa også komme til at varetage forskellige kommunikative opgaver hos os, som for eksempel produktion af indhold til vores blog, manual eller hjemmeside.
I alt består hele vores team nu af ti medarbejdere, der arbejder på at gøre det endnu nemmere for vores kunder at få lavet deres vagtplan. Til daglig sidder vi spredt rundt omkring i verden, da vi både har medarbejdere i Danmark, Tyskland, Ungarn og Ukraine.
Vi håber, at I vil tage godt imod både Camilla og Rosa. De er i hvert fald helt klar til at hjælpe jer 🙂.
Excel holder din vagtplan fanget. Læs hvad du får ud af at sætte den fri og ud i lommen på dine ansatte med vores Vagtplan App.
Du vil ikke betale for et kæmpe system med alle mulige funktioner som gør systemet langsomt og svært at bruge. Det skal være nemt at lave din vagtplan og få styr på dine timer og løn.
En lav pris og ingen binding betyder noget for dig. Du vil bare ikke betale for meget for noget du ikke har brug for.
Vi har lavet vagtplaner og tidsregistrering i 10 år og går ingen steder. Vi har sorte tal på bundlinjen og er 100% finanseret af vores kunder. Faktisk er vi Gazelle for tredje år i træk. Læs mere om Smartplan.